Dålig på att blogga

Ett långt hopp och paus.  Inland har jag ingen Lust.  Idag kände jag helt plötsligt att jag är tvungen att skriva av mig.  

Har en liten promenad grupp för oss som har krämpor i våra kroppar. För att ta korta promenader och få träffas över en bil mat. Och prata av oss lite 

Jag bjuder in och lämnar förslag. Vad vi kan göra.  Ingen   Säger något mer än i sista minuten.   Då börjar de bestämmas hit och dit. Rena rama regerings fasoner.    

Har för det mesta ryckt på axlarn och  låtit andra ta tag i det. Men i gårkväll. Då blev jG skitförbannad. Inte lätt liksom att fundera ut  vad vi ska gå och hitta på.  Jag gjorde en liten rutt till alla.  Sen satt det fart. Vad vi skulle göra då har jag bjudit in en hel månad innan för de redan då kan komma med förslag.  Men nej. Aldrig hänt på 2 år. Utan alltid  dagen eller kvällen före 

Sitter nu och funderar på  hur jag ska göra till nästa gång.    Har visserligen gjort en förfrågan om att gå på fotografiska.  Men tänket inte. Lägga ut en mötesplats. Utan var och en får ta sig dit bäst de vill. Skriver bara klockslaget.   Sen kanske vi hittar varandra  😱💞🌺 skriver om dagens träff senare. 
Allmänt | |
Upp