Första måndagen på året

Då plockade jag ner mina Tomtar och lite annat men behöll adventsljusen .. De lyser upp så fint de brukat få vara kvar någon månad till .
Vinka adjö till Tomten välkommen åter om 11 månader
Ljusen för brinna ett tag till
Idag fick jag även hjälp med min Ventilation skönt de stod ju stilla hela Nyårshelgen 30 gra varmt inte trevligt alls .. Nu har de även sänkt värmen i lägenheten så man kan vara mer än en i rummet .. Mest uppskattade jag dessa ventilations killar För de ringde minst 2 ggr för att berätta att de blev lite senare inte van vid sånt .. för det mesta kan man få gå och vänta en hel dag utan att veta om de kommer eller ej men hann ju inte gå ut och gå i solen . Får bara hoppas att det blir sol även i morgon så jag kan ta min sköna promenad
Allmänt | |
Upp