spontan handling

Är egentligen inte bra för min kassa .. Men denna dag kunde jag inte motstå  Har sökt överallt efter  denna fotölj  på loppis på sälg byt och ge bort sajter  och i affärer
 
Jo den finns i affärer men tänkte nää för dyrt just nu för mig .. Men idag så sålde  Jysk ut massor av  möbler som de haft som skylt  och folk som provsuttit och det och sånt .. Och där stod fåtöljen jag sökt så länge , 
 
Samt så hade de  även en soffa och bord .. ja inte på utförsäljning  men som skulle passa bra i mitt dockskåp   men jag får dämpa mig lite där ..  Men lagom litet .. jag har nu en hörnsoffa som tar  plats men bra att ha ,,  så jag får spara ihop till det  nu ,, kanske har tur att även det säljs ut på rea 
 
Vill så mycket  .. Idag var det även cykeltävling och jag och katten hade första parkett   oj vad de swicha förbi
 
Vädret har verkligen skiftat i dag från sol till duggregn. sol och mulet .. men 19 gr   och jag har haft en inne dag i dag förutom  varit ich handlat lite   I dag väntas middag  torsk med dillsås ,,
Allmänt | |
Upp