Lyssnat

 
På Livet efter dig Ja vad ska jag skriva .. En bok som ger många tankar  Jag grät emellanåt .. mot slutet lite arg
Arg mest för att  i vårt liv får vi bestämma mycket men inte när vi vill dö . Ja ni läste rätt Inte dö för  man inte orka leva ,, det är mycket psykiskt i det ,
Men att dö när man blir skadad eller sjuk och det inte finns någon återvändå .
Hemskt  att sitta förlamad i en rullstol och bara kan röra på huvudet . Då vill man dö ..
 
Grät för det var så många som älskade Wille  Föräldrar syskon och hans personliga assistent som denna bok handlar om
 
Föräldrar som höll ihop utan att ä'lska varandra för hans skull .. kan tyckas lite löjligt  Han är ju en vuxen man och såg att föräldrarna inte mådde bra ,
 
En syrra som tyckte han skulle leva  för hon älskade honom .. även hans personliga assistent .
 
Men ingen tänkte på hans känslor han älskade dem  men han kunde inte ge någon glädje .. Han kunde inte ens ge sin ömhetsbevis som man gör i en kärleksrela tion ..
 
Han valde Sweitz och självmordsklinik
 
Läs eller lyssna på denna bok .. lovar att det finns många tankar under tiden ni lyssnar/Läser och efter ni läst/Lyssnat på den
 
Såg filmen och då bestämmde jag mig att inte  lyssna på boken .. men ångrade mig för en bok ger så mycket mer . än en film fast den var hur stark som helst   Nu fortsätter jag med Arvet efter dig fortsättningen på denna berättelse .
 
Den tog tag i mig direkt ..
Böcker | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Underbar bok, jag har inte varit och tittat på den, men skall göra det sedan när den släpps på DVD tror jag. Arvet efter sig är bra med.

Svar: ja den är verkligen bra gjord ..Lyssnar nu på arvet efter dig
Biggan

Upp