Reaktion

Konstigt  eller kanske inte .. idag är jag så ledsen och tårar faller ..  Nu kommer rektionen på att jag ska lämna mitt hem som jag älskar  Som jag varit med om att planera  och försökt hålla ordning  .  Jag vet ju innerst inne att jag få ett helt nytt hem och snyggt behöver inte fixa och dona . jo kanske småsaker
 
Vet att nu kommer all reaktion som jag fröträngt  ett helt år har jag tänkt och kämpat med mitt nya hem Tjatat ihjäl min mäklare fast han för nekar det när jag nu bett om ursäkt .. har ju inte varit elak utan jagat honom .. Han säger till mig . att han förstår min oro genom att jag köpt en lägenhet  innan den blev klar .. visste inte ens hur den skulle se ut ..
 
 
Nu är den ialla fall klar får se underverket på måndag och  nästa lördag flyttar jag .. phuu
 
Stressar upp mig i onödan .. expert på det . vilken säng ska jag köpa .. kanske en ny soffa oxå .. men vem  kan skyffla undan den gamla  soffan ??? Min innre röst  ta det lungt ... ta det sen när det är dags .. Tusen saker rör sig i huvudet .. nu kanjag knappt lyssna på min bok .. funderar på att gå ut och gå ,, men  de gånger jag gör det så går tankarna till denna grej .. HJÄLP JAG VILL HOPPA AV
Allmänt | |
#1 - - syrran:

Kan inte hjälpa dig.En skilsmässa är alltid svår.Blir förbenad på Jerry som satt dig i denna sits.Hoppas allt blir bra .Bara du kommer i ordning.Kram kram

Svar: Var inte förbenad på Jerry han ger mig den kärlek han kan ge till en vän .. Man kan inte tvinga sig på någon .. och nu är min ångestattack över
Biggan

#2 - - Nathalie :

Jag förstår att tankarna snurrar och att du blir känslosam, men det kommer att bli så bra ska du se när du väl installerat dig. Säg till om du behöver någon hjälp, det gör vi så gärna. Puss älskar dig.

Svar: Du är så gullig med din mormor .. älskar dig och den familj
Biggan

#3 - - Pernilla Johansson:

Förstår att det är jobbigt att ge sig av från ett hem man byggt upp och trivts i. Du får tänka att nu skall du ut på nya äventyr och kommer få ha en lyxen att komma till ett helt nytt hem som ingen annan har bott i, där du skall bo in och som bara blir ditt. Ja katten också ;) Känns det rätt med en ny soffa så köp det, varför inte ett nytt hem med nya saker med duttar av favoritsakerna :) Det är bara du som kan göra det rätta för ditt sinne... och det skall bli spännande för oss som läser din blogg och FB vän och se ditt nya hem när du väl kommer in och får se det. Kramizz

Svar: Ja det var liksom så känslosamt här om dagen .. men mitt ex tröstade mig väldigt mycket Så fick jag ju en present av honom .. Vår kärlek är ju över men inte vänskapen .. och det är jag tacksam för .. Tack för din stöttning och soffan blir inköpt senare ,, kanske till jul måste ju lägga undan lite kosing till den .. Så nu blir det en helt ny säng ,,
Biggan

Upp