Promenad i staden

Kära Evert stöter man på ofta men har aldrig fotat honom
Fick myror i huvudet vad/vem detta skulle föreställa . Han står vid Tegelbacken  efter lite letande i googel så fick jag reda på att detta är fantomen själv Mr Jonny Walker som smyger i vår stad
Vackert fönster i gamla stan på västerlånggatan  någon gullig bistro
Vacker segelfartyg i Stockholms inlopp  och söders höjder i bakgrunden
KUngsträdgården .. Jag och Carina vi började vår promenad i Gamla stan  Besökte mitt barnbarns arbete och tog en glass och lite fika . sen gick vi västerlånggatan och trängdes med turister  ut på skeppsbron .. ner tll Grandhotell och fortsatte ut rill Skeppsholmen och kastellet .. Vi gick längs vattnet .. vilade ofta förståss . det tar på kroppen och gå och gå .. Vi rundade kastellet och skeppsholmen   gick ner till Kungsträdgården det var ju Smaka på Stockholm i helgen .. Men inte lönt att tränga sig in där ... Vi gick till Gallerian   jisses vad de har gjort om där ,, gallerian har krymt ??!!
 
Men  vi fick plats på en resturng där knappt något folk alls  alla trängdes på *smaka på*  vi åt god mat och drack varis öl  satt fint efter den promenaden .. Carina åt Lasange och haf Hummersoppa .. Åkte hem och pustade ut
Allmänt | |
#1 - - Johan:

Fina bilder.

Svar: Tack för inlägg i min blogg
Biggan

#2 - - Syrran:

Tac för idag.Har nu titta på dina fina bilder.

Svar: Tack själv
Biggan

#3 - - Nathalie:

Gud vad underbart det låter! Och vilka fina bilder du tagit. En riktigt mysig dag. Jag gör gärna något liknande med dig någon dag. Puss!

Svar: Vi hittar på något i juli din syrra vill med oxå
Biggan

Upp