Snart är detta år över

Tänker lite bakåt hur detta år varit . Detta år har många av våra fina Idoler och några av mina vänner gått ur tiden , sorgligt men sån är livet . Tillslut fick jag äntligen flytta till mitt dockskåp Ja väntan var lång . visst var jag deppad för att lämna det invanda . Men jag fann mig ganska snabbt i min nya vackra miljö . Nu är bygget snart helt klart om några veckor kommer det nya grannar . Mitt lilla barnbarnsbarn blev ett år ,, tiden går . Hon blev döpt i en vacker gammal kyrka i Täby Mitt äldsta barnbarn och hennes sambo hjälpte mig med nästan allt i mitt nya hem . Just i går så slutade fläktarna att fungera .. enligt mina papper så skulle det bli något larm innan men det fick jag aldrig eller så hörde jag inte det Fick ju Hörselhjälp i våras hör inte fina små signaler .. ungefär när man slutar höra syrsor . Nu får jag önska mina följare ett riktigt gott slut och Gott nytt år
Allmänt | |
Upp