Depp


Jag vet  Och många andra vet. Nu kom bankbeskedet. Nu blir jag utköpt  mitt nya boende är inte färdigbyggt ännu. Så jag blir kvar ett tag till i gamle Västerhaninge.  Ändå känns en klump i bröstet att  flytta    Jag är iaf glad att vi är bra vänner   Mer info kommer senare 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Gott att du hittat ett annat boende, nybyggt är inte illa... härligt.

Svar: Tack Pernilla Jo en liten lägenhet men naggade god . Hoppas bara på att jag ska trivas där . ligger i Nynäshamn
Biggan

#2 - - Pernilla Johansson:

Då blir det en bit längre ifrån Stockholm men vekar vara nära vatten, det kan vara mysigt, hoppas verkligen att du kommer att trivas.

Svar: Hej igen Pernilla Ja Nynäshamn är en skärgårdskommun Vacker sommarstad mycket vatten och båtar och sköna klippor . men om pendeln går som den ska så tar det c.a en timme in till staden
Biggan

Upp