Årets Julklapp

Undrar om någon av mina läsare fick en sån . En sån står högt upp på min Lista men gissar jag får köpa en själv .De har ju fått bra kritik av råd och rönn . Skulle passa bra i mitt dockskåp . . Idag ska jag få träffa min lilla familj . Ganska skönt i dag är det ingen som ska rusa iväg till nästa i släkten och fira . Denna kväll blir endast vår tid tillsammans
 
Idag är en gråtrist dag . och tö väder . Det jag ska göra i hemmet där jag bor som inneboende är att dammsuga  (Tänk så bra om robotdammsugaren fanns här ) Då hade jag inte ens behövt släpa fram den  den kommer automatiskt ..
 
Nu är det bara 2 dagar kvar på gamla året . Oj Oj  vad fort detta år gått . och en del sogligt hände och en stor händelse i vårfamilj  En lite tös kom till världen mitt barnbarnsbarn !! Helt otroligt .
Ett av mina äldsta barnbarn tog sitt körkort .. Var också väldigt glädjefyllt . För den flickan är en stor kämpe , Nästan blivit min IDOL . 
En vän till mig gick ur tiden ,
Vårt förhållande sprack . Men vi är mycket goda vänner och kommer så förbli .
En lägenhet fick jag tag i .. men med mycket hinder   och nu byggs det förfullt . Och jag håller ett öga på det .
Vänner har jag som jag litar på .. inte många  men de som finns  är mycket glädje med .
GOTT SLUT.
 
Allmänt | |
Upp