Att få rå om

Ja  undrar om ni tror det är mina barnbarn Nej min  fina son som bor oss hos denna helg Han blev 47 år, men är ju som alltid min lilla gosse . Så trevligt att få sitta denna morgon vid frukost och småprata lite , Vi brukar för det mesta gnabbas om allt  Men nu har han flyttat till Köping så vi ses inte så ofta  och då blir ju tonen lite mildare och trevligare på något sett .  Han ska nu åka till sina  kompisar han haft sen skoltiden . Så då kommer han hem i natt eller i morgon  det visar sig .  Jag är iaf glad att han vill bo med oss de helger han kommer förbi .
 
 
Igår så ringde min dotter och sa att vi skulle på teater och se Evita 5 okt  jo jag fick välja och det var inte lätt finns mycket som går nu som jag vill se . men tänkte mest på min Dotter och hon har pratat mycket om Evita . Jo jag med förstås . Så det fick bli den . sen får jag väl gå och se annat för mig själv .  Har gått några gånger ensam och det funkar ju bra , Fick tips av en vän att se *Livet är en Schlager*  Så den står här näst på önskelistan .
 
Mitt Barnbarn skickade  pengar på mitt konto för att köpa  Waldermarsuddes kruka som jag blivit så förtjust i . Jag blev glatt överraskad , Så jag beställde en av dem  .  passar bra till min älsklingsblomma  S:T Paula  ska sen samla lite på dem .
 
Idag händer inte så mycket går runt med min underbart sköna  badrock jag fick av min raring mjuk varm och go .  Ska bara strosa runt och plocka lite . Önskar er  en skön lördag
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Låter urhärligt att bara få vara... vilken underbar familj du har.
Ja jag önskade jag bodde lite närmare Stockholm för det är en hel del som jag skulle också vilja se...
Kramizz

Svar: ja du Pernilla . Ibland så tar de sig i kragen Blev själv väldigt snopen när hon ville bjuda mig för det mesta är det jag som bjuder , ja denna höst finns det en heldel att se här i Sthlm . ta en buss och kom hit
Biggan

Upp