Sista Dagen i maj år 2016

Sommaren är här . Hummlor och getingar surrar . myggen trivs ( jädrans rackare .)
 
Allt är grönt och fint det blommar överallt . Så underbart .
 
Själv brinner jag av längtan till mitt nya boende , om någon vecka får jag träda in där och se på underverket . Snacka om att jag är pirrig tänk om jag blir besviken . Alltså jag kan säga att jag köpt grisen i säcken . bara sett en eller ett par ritningar och någon expert har beskrivit den för mig ..
 
Har nu på morgonen även kollat runt om Nynäshamn och funderat på  om jag ska gå med i någon förening . mest att kanske få lite bekanta  Mer om det senare .. iså fall blir det spf-seniorerna  men som sagt det kommer i sista hand ..
Allmänt | |
#1 - - syrran:

En förening kan ju vara kul.I sommar klarar du dig nog med gamla vänner,men vintern kan bli tråkig.Tur du har Tiger.

Svar: Jo ska ta reda på den föreningen jag vill vara med i i höst .. just nu har jag annat runt mig . Hoppas bara min Tiger kommer att må bra där
Biggan

Upp