Nynäshamn Min Lägenhet

Nu börjar det hända saker .. syns inget utanför . eftersom de håller på inne i byggnaden just nu .. Jag såg att de  slagit ut väggen till den lägenheten de planerar att jag ska bo . Började gråta nästen när jag såg detta ..  Spännande . 
 
 
Sen åkte vi till Hembyggdsgården i Nynäs . Tror jag fikat där för många  år den . Men nu var det liten julmarknad där   Gunilla min kompis  tog lite lotter och vann jag glömmde mina  pengar hemma .. Typiskt . Men lite fika intog vi ien fin advents lokal 
Nu hittade vi lite trevliga ställen  som jag ska ta del av när jag flyttar dit .. Nynähamn snart blir det osäkert där ,, När jag och mina vänner kommer farande 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Kul när du åker ut och kollar till det :)

Svar: ja jag har tänkt åka en gång i månaden .. Var faktiskt väldigt kul att se att de kan bygga inne iett husskal . Jag har ju ingen kamera mer än mobilen .. just nu så jag kunde ju inte ta bild på väggen de slagit ut till min lägenhet .. blev bara spegling tyvärr
Biggan

Upp