TREVLIG DAG

Min älskade lillebror med vän kom på besök i går .. Inte ofta  han kommer men känns väldigt bra  Fått lånat en kamera av honom på obestämd tid  Han hade en lång lexion med mig hur den funkar , Nu är det bara ut och träna . 
Sen gick vi på en nyöppnad resyrang här i nynäs  *MÄtt och belåten * Vi blev verkligen mätta och belåtna .. brosan och jag tod strömming och potatismos  vad annars  vi är uppfödda på det  Och hans vän tog fläsnosette  . Även han blev mätt och belåten 
 
Vi satt där och pratade om barndomsminnen och fick skratta lite om våra olika bus och upplevelser i Gubbängen 
 
Sen var det dags för dem att åka hem igen .. Då blev jag inbjuden till mina gulliga grannar  Blev en glad och lyckad Måndag  . Hoppas det kommer mer sådana dagar detta år 
Min älskade buskatt blev fotad 
Där växte vi upp 
Skåpvägen  lägenheten till höger på nb bodde vi   Blev glad när jag fann denna bild 
Barndomsminnen  Torget i Gubbängen 
Allmänt | |
Upp