September i Nynäshamn

Tänk vilken vacker bild av sten jord och rötter 
Piren i gästhamnen  är tom på gästande båtar
Blå himmel med stackmoln
Tomt på flanören i Hamnen  Det drar ihop sig till höst
Såg att en del krogar i hamnen börjar plocka ihop sig  och säsongen snart slut .
 
Det som förbrylar mig mycket att min  älsklingsställe Sjökrogen  är stängd utan meddelande .. jag har försökt ringt och mejlat men inget svar  Ganska underligt ,, vet inte vad jag ska vända mig för att höra vad som hänt .. kanske de har gått i kk  de har kämpat hela våren och sommaren för att få det gå runt .. men men svårt när hamnen drar mest ..Får väl reda på detta så småningom
 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Ja det var tomt på båtar... härligt när man har en hamn att njuta av, det kommer du nog märka till nästa sommar, jag imponeras av att du tar dig en titt på din nya ort... måste säga att det är ett fint område och fantastiskt när det är nära vattnet.

Svar: ja mycket att upptäcka .. och jag tröttnar inte på utsikten
Biggan

Upp