Besökte Gräddö Och Norrtälje

Blev inbjuden av en underbar vän som bor på Gräddö  Åkte dit i måndags  Blev visad runt iden vackra staden Norrtälje  Det var en lisa för själen . När vi kommer till Gittans varma och inbjudande hem så var ett Vacker bord dukat
Vilken Underbar syn Det var länge sen  jag fick sätta mig i lugn och ro och inta en tre rätters meny i Fiskens tecken .  Jag fotade inte maten Men jag njöt av dem .  En underbar upplevese i min deppighet . Stannade i 2 dagar  Carina kom på dag 2 och gjorde livet roligt ..  men sen kommer vardagen igen . Får stå ut med den
 
Gittan är ju konstnär ocj inredningsaritekt  Så jag ringde till en kille när jag kom hem som ritat lägenheter på Nynäs dit jag ska flytta och tiggde en ordentlig ritning på min Lägenhet så Gittan kan hjälpa mig och planera lite vad som får plats där
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Vilken underbar bild! :D

Svar: Tack Norrtälje var en underbar stad
Biggan

#2 - - syrran:

Nu kom jag in här,fina bilder du lagt ut på Norrtälje.Kommer du och Jerry hit i veckan,han skulle prata med dig om det.Hoppas allt blir bra för dig när det är klart för flytt

Svar: Jo vi kommer i veckan minns inte vilken dag men Jerry håller ordning på det ... Var underbart i Norrtälje
Biggan

#3 - - Pernilla Johansson:

Härligt med en kortisresa... bra att få någon som kan se och hjälpa dig med vad man får plats med.

Svar: Hon gillar sånt .. får se om man får plats med något . hihi
Biggan

Upp