Tankar

Mitt ex och jag separerade för 3 år sen. Vänskapligt och överenskommit. Han  många år yngre än jag. Förstod han ville gå vidare med sitt liv. Vi håller kontakten träffas ibland. Inte så ofta. Men så där lagom. Ringer då och då.  Han ringer Oftas eftersom han jobbar väldigt mycket. Men sista tiden är han få ledig och jag undrade sist varför han ringer och inte säger något ??  Är det något han vill säga men hittar inte orden ?? Sist blev jag irreterad och sa att jag har annat att göra än att lyssna på hans tystnad. 

Klart man undrar vad som hänt. Han har en ny kvinna och det vet jag har önskat bägge  lycka till.   Vill han kanske säga något om henne ?  Nu sa jag till honom att höra av sig när han har något att säga.   Livet går vidare.  (null)

Allmänt | |
#1 - - Pernilla:

Ja det verkar som han vill säga något på det du skriver men att han inte får fram det.

Ha en skön dag

Svar: Hej Pernilla så kul att du läser min blogg Ja något är det Men jag har gått vidare i mitt liv och det är säkert han tänker på det Men att vara vänner är bara bra
Biggan

Upp