Förts dagen på År 2017

Hade en riktig trevlig Nyårskväll med en väninna i går , vi drack bubbel och åt god mat Ja inte oxfile eller hummer .. men Heta räkor . Vi satt ju ensamma på varsitt håll och då bestämmnde vi att vi kunde fira ihop .. Hemma i Nynäshamn Ville inte åka någonstans för jag ville inte lämna min lilla hårboll själv här hemma med bomber och granater Vid 24 snåret så satt det igång att smälla .. samtidigt öppnade sig himmeln det bara östa ner .. som en synda flod . Så Det smällde bara en stund där ute .. Önskar att alla dessa raketer de köpt blev förstörda Det borde bli förbud på detta med raketer för Djuren , miljön och folk som mår dåligt av detta . I dag åkte min vän hem själv tog jag en skön solig promenad .. mer vår än vinter ..
Detta är mitt fina barnbarnsbarn Kom en stund på julen till mig
Nya ugglor flyttade in i mitt dockskåp
Denna dag var mycket vår i luften
Allmänt | |
Upp