Trist i min familj

Min kära syster mår väldigt dåligt .. så trist och tråkigt hon har ett hjärta som bråkar med henne .. igår och idag blev det lite för mycket för henne .. Hennes ena barn min systerdotter .. har sån ångst att ho inte orkar leva ..  Samband med henne oparation för att gå ner i vikt .. så blev hon  psyksjuk .. Får svåra ångtsattacker .. Så hemskt detta .. men ingen vet ju . vad som händer i kroppen .. Själv har jag gjort den oprationen .. jag blev så glad att jag blev av med en jävla mage . och att jag kan böja mig ner och knyta skorna ,, Men  kanske inte blev den smalaste .. men jag mår åtminstånde bra .. mer än att skinnet hänger och slänger .. vill ju inte göra mer opertioner ..   men vet att många kan få problem .
 
Så i dag  tog jag en skön promenad i Nynäshamn .. tog fika och macka med mig och gick till utsiktsberget som jag kallar det för ..  satt där och läste tidningen  och njöt av  sjöbris och kaffe och mackan ..
 
 
Sen blev jag ju lite glad när jag kom hem ---  Härom dagen  var jag ju tvungen att sopa gatan utanför min dörr .. såg helt enkelt för jävligt ut av skräp och löv  Då fick jag nog eftersom jag och mina gäster trampar in det i min lägenhet .
 
Mina grannar sa ja man kanske ska hjälpas åt att fixa detta .. Samtidigt kom byggchefen och hörde mitt gnäll .. oooch han höll med att så där kan det inte se ut ..
 
i Dag när jag kom hem var hela  trotiaren rensopad .. så antgligen ringde han till kommun eller så tog han saken i egna händer .. Fint blev det .. men nu blir det loksom lättare att hålla efter ..
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Tråkigt med syrran din och hoppas att det kommer bli bättre för henne. Även systerdotter, ja den operationen vet man aldrig vad man kan drabbas av. Hoppas det kommer bli bättre för henne också.

Svar: Syrran blir ju inte bättre .. men om hon håller sig till läkarnas förordningar så håller hon sig uppe .. hemskt med förstorat hjärta ... Och min syster dotter .. får man bara hoppas att hon får all hjälp hon kan få många som älskar henne .. men som sagt är allt svart så ser man inte den delen av livet
Biggan

Upp