Trötter

 Varje morgon är jag så trött. går upp fikar går och lägger mig och somnar om .. Har nyss haft ett långt samtal med en som kan detta , Hon förklarade för mig . att jag  ev har kommit in i en svacka    Alla glädjs av att solen kommit åter .. och själv fryser jag ,
 
Men så klart jag fryser . inga varma vindar precis,  skönare när det är lä  Och alla mina blodprover är helt okey  så ingen Brist på vitaminer , Trött har jag varit till och från  detta år .  Ingen sällskapsmänniska alls .
 
Försöker vara på alerten . ute mycket  både i ur och skur .  Svacka ja  den känner jag igen  men skjunker inte ner utan håller näsan ovanför ytan  Kravlar väl mig upp så där på em då piggnar jag till .  Så jag kan fixa lite runt mig .
 
 
Nu har jag snart packat klart och snacka om jag har rensat och kastat ..oj vad skit jag sparat på  sen kollar man aldrig varför jag spart detta ???.
 
idag ska jag ta tag med linneskåpet .  eftersom inte exet ej  vill ha något . så  kan inte jag heller ta med mig så mycket  där finns oxå  mycket jag bara lagt in där .
Men först ska jag ta min lilla promenad och testa mitt onda ben 
 
Jag fick ju cortisonspruta och inflamations dämpade  så nog tycker jag det känns okey .. På måndag ska jag till sjukgymnasten  ska bli spännande och se vad de kan göra
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - syrran:

Jag är också trött kl arton somnar jag måste bara sova sen vaknar jag vid nitton så jag orkar vara uppe till tjugo tretio sommnar igen trött på morgonen men så länge ögonen är känsliga för grönt måste jag stå ut med denna trötthet trots tabletter ögondroppar och nässprej .Nu blir det värre när allt slår ut.

Svar: Hej hoppas du snart blir bättre fån eländet . hörde på radio att varje gång man varit ute skulle man duscha svalt för man bär med sig pollen när man varit ute ,, lättar lite då
Biggan

Upp