Lite mer om min blivande lägenhet

Jaha ja   fick glädjande nyheter om lägenheten i går .. Som jag har väntat och väntat och undrat .  Nu ska  jag snart få se den live för jag får följa med på besikning . det sker en vecka före inflytt .  ja några dagar ,, men eftersom  jag ej kan flytta in förns den 18.6 måste anpassa mig efter min flytthjälp
Nu fattar jag inte att allt är klart.. satt länge och pratade med  den sittande i styrelsen just nu . Han är en vänlig själ och svarade snällt på alla mina frågot samt ringde upp mig . senare igår . 
Nu har jag fixat med telia och försäkringsbolag  När jag flyttat in får jag ta del av  elleveransfirman innan jag kan välja  vilken jag vill ha sen .
Nu rinner ju tiden iväg och jag håller på att packa .. Jag gick igenom kläder igår . jisses jag som aldrig har något att sätta på mig . hm hm Några käder kasserade jag .. gav dem till Frälsis .   Önskar er alla en skön pingst
Allmänt | |
#1 - - syrran:

Ska bli spännande att få komma till dig,bara jag kan gå ordentligt så ska jag nog komma till dig men just nu verkar allt hopplöst tänker på mamma som bara satt där ned ond höft jag försöker i alla fall gå något varje dag.Har också tänkt på gaderobstädning varför har vi aldrig något att ta på oss?

Svar: Snart får du komma ber Jerry eller Göran att hämta er
Biggan

Upp