Besökt Nynäsetaget

Här är min egna ingång . och mitt stora fönster .Kommer att få problem att planera gardiner  lovar det .   det ska ju bli en fransk balkong . tror jag ?? Men det ordnar sig . Har ju planer ska ni veta .. vill ju ha ett litet vitt staket gramför dörren . Ska höra om det går försig när jag träffar styrelsen och annat lös folk hihi  men som sagt allt tar sin tid . de ska ju nu bygga upp ett nytt hus precis vid min lägenhet . så jag och mina nya grannar kommer att bo ien arbetsplats  ett tag ..
 
Var runt i går och kolla runt lite i sköna Nynäshamn . har ju bott där tidigar en kort stund . och då jobbade jag  och hann väl bara kolla  vad jag kunde handla  och hamnen  har man ju åkt till många gånger .. men hamnbruggan som straäcker ut sig är ju underbar att ta sig en fika och bara sitta och meditera ..
 
Nu kommer ni att få följa detta  länge länge .. undrar hur många kommer att orka höra mitt tjat om Nynädhamn och mitt nya boende ,, ha nu en skön Lördag ,, Ska försöka lägga in annat oxå 
Allmänt | |
#1 - - Syrran:

Tjata på du jag tycker det är spännande jag också.Hoppas på att du ska få det bra någon gång i livet och lite lugn och ro.När jag ser dina stora fönster undrar jag om inte sådana remsor som ofta finns på kontor skulle vara bra?

Svar: Jag har ju haft det bra med Jerry i 13 år .. men nu ska jag leva ensam
Biggan

#2 - - Pernilla Johansson:

Tjata på, jag är nyfiken hur det kommer att bli, när det är så nytt så vill man såklart skriva mycket om det.
Sv på blogg kommentar
Jag är glad att det blev flyg, jag blir så sjösjuk av att åka båt.

Svar: ja blir man sjösjuk då är det ju inget trevligt att åka båt
Biggan

Upp