Besökt Nynäsetaget

Klev i en liten lya på 36 kvm så ljus och fin ,,  får in  en en 120 säng i sängalkoven   Överakskningen är tvättmaskinen med tumlare ,, Det var inplanerat en Tvättpelare  men  nu fick jag en morderna version .. samt en liten diskmaskin :) 
 
Säng med förråd  får jag av mitt älskade Barnbarn  och  de ska även hjälpa mig med gardiner till mitt stora fönster .. ibland löser sig massa oron i min hjärna ..
 
Träffade även mina blivande grannar .. känns bra och tryggt ..  Ett stort förråd får jag  större än 3 kvm lovade mig byggherren . Honom kunde jag vissla på om jag hittar skavanker ..
 
Kyl och frys .. Kylen  har flaskställ i härligt för mitt ro'se vin hihi
 
På ondsdag . hjälper mitt barnbarn och hennes gulliga kille mig att köra lite saker och hämta nyckel   Hurra  hurra jag är nu med lägenhet  mer kommer senare
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Vad härligt att du fått komma in och kolla in ditt nya hem och snälla barnbarn har du. Kommer bli så bra och skönt att oro har lagt sig. Kram

Svar: Är så glad för mitt äldsta barnbarn och hennes pojkvän .. de är ett stort stöd för mig ..
Biggan

Upp