Nynäsetaget

Här är min egen ingång  och stora fönster  där trivs jag som sjutton  Skönt att jag gjorde det från första stund  Jag som hade sån ångest att byta miljö  Jag kan sitta utanför dörren och lapa sol eller bara sitta och titta . Men de bygger ett nytt hus bredvid så just nu är det byggkillarna som sitter på mina stolar när de tar en paus
Här  är snart Grunden klar till nya huset  Killarna jobbar  från tidiga morgon till sena kvällen Lite bullrigt är det ju men inte störande på något sett  I huset ska de bli 12 nya LGH
 
Vyer från mina promenader Mår så bra av allt detta vackra .. Nu vill jag knappt åka in till City .. Men föresten är det helt företag just nu . Pendeln inställd  nu är det bussar som gäller .. tar lite långre tid  än vanligt . Tänk egentligen vad borskämnda vi egentligen är .. Så fort det blir en ändring i vardagen så blir vi lite snurriga  men hör väl till kan jag tro ..
Allmänt | |
Upp