Enegi

Vaknade av en god natts sömn med massor av enegi .. Oj oj vad jag längtat till den dagen .. hela oktober november och december  så trött och hängig .. Fick till och med uppsöka läkare pga av trötthet och orkeslöshet .
Nu kom ENERGIN åter .  Skönt att jag nobbade antideprestion tabletter ännu en gång Läkare  har så jädrans brått att erbjuda det , fast jag sa  ju att jag vet hur det är att vara deprimerad och denna känsla jag har nu är inte det .  Ärligt så trodde jag att jag hade fått dödlig sjukdom För ingen kan må sådåligt  som jag gjort .
 
Men nu har jag hittat mig själv .  Så idag gick jag ut på nätet och  beställde  sofföverdraget jag kikat på en längre tid .. Att använda till  bäddsoffan jag fick av min granne .. den är ju lite sliten och kul att kunna piffa upp den med sofföverdarg tills jag har råd att inköpa en ny soffa
 
Sen har jag tröttnat på mina  tomtar så jag gjorde vår hemma med friska sköna tullpaner  och gardiner och de och sånt   Idag fick jag  flyttkartonger av en godvän .. Men det dröjer ju med flytt .. men bra att småpacka lite då och då . Tur jag har mitt extraförråd kvar . så jag kan ställa ner  lite i väntan på att levereras vidare ,  GOD FORTSÄTTNING önskar jag mina följare
Allmänt | |
Upp