Dålig hörsel

Denna lilla manick kan göra så jag hör lite bättre än tidigare
För ett antal år sen gjorde jag en hörseltest genom mitt arbete och där sa de att de skulle fixa tid åt mig  audinom men inget hände och jag struntade väl i det .
 
Men för någon månader sen mådde jag inget bra i kropp och själ .. Det hände så mycket runt mig  så kroppen orkade inte så mycket .
 
Fick tag i en underbar läkare på vc . som undersökte mig från topp till tå. Men prover och allt var hur bra som helst . Men hon var ingen expert på själen sa hon och ville sända mig till en psykolog .. Men jag avböjde har varit hos dem tidigare
 
Då sa hon  har du kollat dina öron och hörseln . nä sa jag . då bad hon mig ringa till någon klinik och undersöka hörseln . Hon sa att man kan bli väldigt trött av att inte höra så bra . samt att man även kunde känna sig yr .  Och de råd jag fick var att ta hand om mig ordentligt med långa sköna promenader som jag helt plötsligt slutade med ett tag .
 
Ja så tog jag tag i detta med hörseln fick en tid  genast kan man säga . på Avesina på Högbergsgatan på söder . Och då visade det sig att min hösel vad  väldigt nedsatt på båda öronen  hon sa att jag hade sådana skader en trummis hade  som inte skyddade sina öron i ett hårdrocksband .. KLart jag förstod att många var irreterade på mig att jag var högljudd och sa va hela tiden ..
 
Så dessa små manickar Hörapparatter gör mitt liv lite lättare . plötsligt kunde jag se på tv utan att höja ljudet så taket lyfte sig  Kan höra fåglarna  som jag trodde att fåglarna blivit stumma .  Yrseln gick över .. men svårt många gånger när jag visstas bland många . då är det skönt att inte höra alls .. Därför drar jag mig för att gå där det blir måna folksammlingar . bara ibland vill ju inte blir osocial .  Lev vl mina följare kolla er hörsel kostar inget alls ,, vem vet många har dålig hörsel .. samt i min äåder blir hörseln sämmre 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Gott att du hör och det blivit bättre av den lilla maniken.

Svar: Hej Hörseln blir okey . och även yrsel . men tröttheten består .. går väl över det med
Biggan

Upp