Augusti

Har nu  infunnit sig .. Älskar ju våra årstider .. skulle inte kunna vara utan dem fast man gnäller .. för Varmt för kallt blir det aldrig Varmt . mm mm
Men Augusti och september är mina favoriter , Allt lugnar sig lite ..  hetsen att hinna så mycket på sommaren lungnat sig . och allt doftar så gott  , Ja kanske inte nu för nu är det torka , 
Förra veckan  var jag hundvakt . Och det är kul  Men jag skulle inte kunna ha hund för jämnan .. nej den tiden är förbi för min del alldesles för mycket instängt blir det .. Det räcker gott med min katt .. Blir ju lite  instängtt där med  men man behöver inte passa så många tider  , med en  katt  Men med Dino en vecka var iaf trevlig och kul  Vi traskade runt tillsammans  och  han badade hur mycket som helst .. på kvällarna var det fästings sökning  men han klarade sig med två stycken
Bygget  med huset bredvid på går .. tänk de byggs för grunden och inga ,betongklumpar ska sättas in .. utan den snickras ihop på gediget sätt . med lösvirke , Men de jobbar med det dygnet runt  kul att följa det samt se så många  friska män . hihi  Som Dino morrade åt .. vakatade mig ..
 
Allmänt | |
Upp