Sårad

I går blev jag lite hånad att jag skulle flytta in i en liten lya .. Asch . Jag brukar kunna skaka av mig det mesta här i livet . eftersom jag gått igenom ganska mycket. Men även en sol kan gå i moln .
 
 
Tänkte mycket på detta .  Men nu är det ju jag som ska flytta och jag vet innerst inne att jag kommer få det bra . och vad ska jag med ett Slott till man äter ser på tv och sover . Lite och städa samt nära till Naturen  och affärer . och pendel strax intill ..  Löjligt att jag ska blogga om det . men känns skönt att få det nerskrivet samt att skriva av sig ... Nu var det ju ingen vän som satt och skrattade . men det var någon som säger att hon är min vän som var tvungen och hånle hon med .. Tur  jag vet vem som är min vän .. har inte många  .. men den och de .. skulle kanske sagt något .. jag behöver inte försvara mig överhuvudtaget . jag är glad att få någonstans att bo .. tänk om jag blivit utslängd helt och hållet ..
 
ja idag är det i mulet både inne och ute .. ska strax  göra mig i ordning och ta en saktta promenad .
 
 
Ruska av mig skiten .. och slå mig på axeln och rycka upp mig .. räknar ner nu till mitt nya boende . som jag verkligen längtar till nu ..
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Öhhh, vad har folk med att göra hur stort eller litet man har det hemma... tråkigt att du skall drabbas av det. Elakt att göra så. Huvudsaken är att man trivs och mår bra. Du har en som hjälper dig med inredningen och man kan få en STOR lägenhet beroende på hur man möblerar det även om det står en liten mängd kvadratmetrar... lycka till med dit nya boende som snart närmar sig inflytt... Kram

Svar: Tog åt mig var väl väldig känslig just då .. Säga att jag bytt ner mig och blivit lurad av mitt ex .. snacka om att veta mycket ... Ja ja kanske avundsjuk .. jag har skakat av mig det mesta . nu ..
Biggan

Upp