Promenad

Så skönt att kunna gå ut i skogen nupå morgonen  ganska stilla mest fågekkvitter , Inga Hundägare . de har nog redan gjort sin rond ,
 
Tittade efter den gullioga Ärlan
Men inte ens en skugga efter dem .. Får vänta några dagar till .. Det är mitt stota VÅR Tecken när den lilla vippstjärten visar sig ,, När jag var barn  var alla Ärlor*' Kalle  * Tack vare vi hade en tam sådan vid vårt sommarställe .
 
Promenrade i dag 1 timme sen började mitt ben säga ifrån .. så det var bara att ge sig i väg hem ... I morgon ska jag äntligen till doktorn ..  Mitt lilla ben och jag ...
 
Nu blir det lite pysslande i hemmet ..
Allmänt | |
#1 - - syrran:

Får också ont i benen trodde att det skulle bli bättre när åderbråken togs bort men inte dåtur det finns bänkar att vila på.Hoppas din doktor kan hjälpa dig.Kram

Svar: Hej Du har nog en annan sorts värk än vad jag har .. Men klart inget kul, vilken värk det än är ,, Vet ju när jag fick cortisonspruta för ett år sen och då hjälpte det .. och nu är det dags igen .. vi får höra vad doktorn säger
Biggan

Upp