Lägenhet

Min bank ringde och frågade om jag  verkligen har köpt en lägenhet ??!! De hänger liksom inte med ,  Och jag  ja det hoppas jag för jag för jag har i allafall skrivit på lite papper . hihi .
 
Jaha  så började ju jag som vanligt få snurr i hjärnan *en sjukdom jag har *   Får ångetst och blir orolig för lilla minsta ..  Slänger mig på telefon för att pratat med en kille  i  styrelsen ,  Han började skratta han förstod sa han  varför banken undrar . och berättade då att det kommer nya papper i veckan   blandannat en faktura .. ?!!   ja ja det  är ju viktigt  Men bygget är nu efter sin tid ,, 14 dagar senare så nu blir inflytten  i mitten av juni ..  Det är tufft med väntan .. Mitt  ex är lite lugnar  än vad  jag är och sa att det är bara 14 dagar för mig känns det ju som  flera år ,,  på bilden ser ni nu hur huset kommer se  ut och den lilla gula rutan  är min ingång och fönster ..
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Det kommer bli bra ska du se ☺️

Svar: Tack ska du ha du okände <3
Biggan

Upp