Lyssnar på böcker

I dagarna har jag lyssnat på Agnetas Pleijels böcker  Historiska och mycket bra  Drottningens Chirug, Kungens Koediant och nu lyssnar jag på den 3-dje boken i den serien Syster och bror . 
 
Bekvämt att lyssna  går ständigt  med hörlurar i öronen . Mest skönt är det när man håller på med hushållsbestyr hemma och på promenaden .
 
Klart jag läser och håller ien bok då och då .  Nyss läst en tegelsten om Raul Walenberg . den var verkligen bra  samtidigt väldigt sorglig  Den tog lite tid att läsa .. men jag nådde slutet och konstigt nog saknar jag den lite emellanåt .
 
Ska inhandla en bok snart men vet inte vilken får se vad det blir ..  Om ni undrar  vad jag laddar hem böckerna ifrån så är det Storytel . 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Storytel är bra... jag tror inte jag har hållit en bok detta året... har en hög här hemma som jag inte har läst ännu.

Svar: Nej man blir lite bortskämd av att lyssna på böcker så himla bekvämt
Biggan

Upp