Vår kärlek är över

Efter 12 år går vi åt varsitt håll.
 
Inte som ovänner som tur är . Men uppbrott är svårt  för båda partner även om vi är vänner  så  känns det en viss tomhet .
 

Så var det dags igen då  att sova i några timmar och sen skrynkla lakan blää Tur jag börjar 15 idag så lite sömn hinner jag säkert med .  Vad orsakar detta då Jo i går så snackade jag med banken om Lånelöfte , Något  som jag aldrig gjort tidigare . Men ser lovande ut . Ska bara fixa mäklare som ska värdera vårt boende så får jag korrekt svar av banken . har även kollat in två boende som jag är väldigt intresserad av .   Men tankarna snurrar iaf att bryta upp är ingen lätt match

 

Några tankar i huvudet sen ska man lösa problemet när man ska sova och behöver sin sömn så väl .

Många själ finns  att vi ska gå vidare på varsitt håll. men det bästa är att vi har en fin kamratskap . Inga bråk om vem ska ha vad .  En lättnad för sådana bråk har jag gått igenom tidigare i mitt liv och prylar är inget att bråka om döda ting liksom - Och de boende jag söker är inga palats behöver inte så mycket . SKÖNT    Nu är det bara att invänta mäklaren och värderingen  sen korrekt lånelöfte sen börjar budgivning .  Ska i aug gå på info om nybyggt område  i Haninge  vad jag förstår av det att eftersom det är nytt boende så  blir det ingen budgivning får se  hur det blir 

Sen har jag blivit kär i en lägenhet även den finns i Handen . Men som sagt måste ha ett ordentligt lånelöfte först så den kommer att  gå mig ur händerna tyvärr .

Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Jag började undra när du lade ut lägenhet på FB. Tråkigt när det bli så här, bra att ni är vänner och slipper osämja. Kram

Svar: hej Pernilla Ja skönt vi är sams Annars hade jag gått sönder . Han tar hand om mig på alla bästa sätt
Biggan

Upp