Resor

I dag drömde jag mig bort ett tag  till en skön vit strand och turkost vatten och sol . Men så tänkte jag att när man reser så är man borta c.a en vecka högst två. Sen är man hemma igen och drömmer .  nej jag skulle önska jag hade råd att köpa ett/lägenhet och bo där från de trista månaderna och  komma hem när det är som vackrast här i gamla Svedala
 
Men sen satt jag och tittade på våra fina orter här i Sverige och resor här och tänkte finns så mycket fint att resa  till här   Skönt att det inte kostar något att drömma .
 
Älskar ju våra årstider här . vår sommar höst och vinter .  Men  så är det är det ju man tror alltid att gräset är grönare hos grannen .
 
 
Idag dog en stjärna Anita Ekberg
Kerstin Anita Marianne Ekberg, född 29 september 1931 i Malmö, död 11 januari 2015 Genzano di Roma, var en svensk tidigare fotomodell och skådespelare. Hon var bosatt söder om Rom i Genzano di Roma. Wikipedia
Född: 29 september 1931 (ålder 83), Malmö kommun, Sverige

Längd: 1,69 m
Gift med: Rik Van Nutter (1963–1975), Anthony Steel (1956–1959)
Allmänt | |
#1 - - Mamma Mindy:

Där hade man inte sagt nä till att tillbringa tiden på :

Svar: Hej tack för inlägg på min blogg . Tänkt många ggr om man hade de pengar så man kunde bo på två ställen .
Biggan

Upp