Kollade Bygget på Nynäsetaget

Idag  åkte jag iväg till Nynäshamn  För att kolla hur långt bygget har kommit ... Men oj oj  Visst var det ett underbart väder  soligt och skönt men fy vad de sandar dåligt i den kommunen Isgata kan man säga och snöfattigt Vilken skillnad i Västerhaninge lagom med snö och ploggat och saltat och sandat .. Men har var det livsfarligt att gå . Hörde folk som jag mötte att detta var verklig skandal . Nu kan jag förstå när många säger att man ser inte en människa på vintern i Nynäs .. he he .
 
Men jag gick dit jag ska flytta , De byggs för fullt . men tyckte att de stod stilla sen sist jag var där .. Lite mer väggar var  nedtagna .  jaja Bara vänta och se .. återkommer om en månad igen
Nu tog jag en annan väg när jag skulle åka hem . gick till Nynäsgård . Då fick jag ju se en annan sida av nynäshamn . Den gatan jag ska bo på består av affärer och massor av  barer och matställen .. rena rama kina town . Och så ska de ju ha en shussi krog i mitt hus . Ja kul då kan man ju äta sig fram till mig ..  Enligt experter så skulle de ta  7 minuter att ta sig till från där jag ska bo till Nynäsgård .  men så isigt så det tog nog 20 minuter för mig . + att knät hoppade ur led .. jädrans vilken smärta ..
Allmänt | |
Upp