Julafton

Oj Oj vet inte hur många ggr jag skrivit God Jul på fejan i dag hihi  ganska kul egentligen . Mina  barn och barnbarn åkte på  maginfleunsa . så vi får skjuta upp vår jul lite , Min son kommer över och äter lite med mig och mitt ex . 
 
Såg sista delen på 1000 år till jul Jag bara älskade denna adventskalender ,, Mycket historia .. och kul att få veta idag att nästan alla mat som man ätit genom 1000 år finns fortfarande på våra julbord ..  Önskar åter igen GOD JUL
 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

God Jul kör jag här med, det är bara kul att skriva det till alla man känner igenom sajter. Ha det trevligt dag, även om det inte blev som det var tänkt. Kram

Svar: Önskar dig godfortsättning Tänk så kul att gå ner i vikt över julen som du gjort ännu en gång Grattis
Biggan

Upp