Nynäshamn

Risigt och lite övergivet hus som snart ska få ansiktslyftning  så jag kan flytta in där , I går fick jag ordentliga ritningar på hur  min lägenhet  kommer att se ut , ett litet dockskåp men jag vet just nu idag att jag kommer att må bra där .
Mäklaren  skyltar nu i sitt Show rum Kaklet till badrumen  färgerna  som vi får välja mellan svart och vitt på alla skåp  Och hur golven kommer att se ut . Tyvärr glömde jag fota det , 
Som ni ser  så blir det inte stort men  gulligt . Min vän Gunilla körde mig i dag  dels för att visa henne vart jag ska bo Och hon sa att det kommer bli perfekt ,  Huset finns ovanför Polenfärjorna  Man ser en glimt av vattnet .
Sen Bjöd jag min vän på  fika  på något som kallas bryggan  ett tvåvåningshus med loppis saker . så stort och ordning och reda  Mycket fina saker jag köpte två konjaks kupor för  10 kr  .. Gunilla fick tag i en jättefin lampa för 100 kronor   Dit kommer vi fler ggr , Sen kollade vi runt lite har ju 3 stora mataffärer runt mig på gångavstånd . samt barer om jag blir törstig och hungrig samt en frissa 10 steg ifrån mig .   Ja nu längtar jag och den stora svarta klumpen har släppt  Bara det  är så skönt ,   Nu planerar jag vad jag får plats med .  . kul att  drömma lite
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Ser att ritningen är lite annorlunda nu... köket har flyttat till motsatt sida... verkar vara en bra planlösning.
Så det blir Polen resor nu hehe ;) Gott att du har allt så nära :)
Kramizz

Svar: Ritningen är spegelvänd jag blev också lite snurrig först av den Inte bara polenfärjan men den är närmast Gotlandsfärjan finns lite längre bort . Jo du Pernilla inget ont som har något gott med sig , Känns skönt att släppa taget
Biggan

Upp