Hej igen

Det är lite långt mellan gångerna här inne . Var har hänt nu då . Jo  jag har blivit gammelmormor  Många tycker det låter väldigt gammal Men jag tycker det låter helt fantastiskt.
Ett litet underverk Och tänk hon är född samma dag som min mor för 110 år sen  Vi tycker det är helt fantastiskt  Jag ska få träffa den lille på söndag . Då har nog värsta rusning lagt sig .  Nu ska jag börja sticka igen  En liten kofta och mössa orkar nog mina axlar med ,
Allmänt | |
#1 - - britt johansson:

Visst är det underbart med nya babysar.Jag kan aldrig få nog jag har tio hoppas det blir fler innan jag fyller hundra

Svar: Låter härligt syrran kanske jag hinner med två Den som lever får se
Biggan

#2 - - Pernilla Johansson:

Grattis... ja det skall de väl orka med för ditt barnbarnsbarn skall få lite fint :)

Svar: Ja jag ska iaf göra ett försök
Biggan

Upp