Höstrusk

 
Oj tiden går  nu var det ett tag sen jag skrev .  Ja som ni alla märkt att hösten är här , men  att hösten kan vara fin . Men just nu ett evigt regnande  och blåst , Nää inget skönt . Jag har fortfarande ont i min muskel i benet fick behandling i går . Sen vilade jag hela em på soffan  Och idag mår benet mycket bättre igen,
Såg en film igår som heter Pompey  ganska bra . den bar sevärd  bara att man undrar vilken fantasi de lever i som försöker göra film av den hemska upplevelsen de människor i pompej fick uppleva , en  stad som försvann i aska och jättevåg . .
 
Satt i går och tänkte lite på livet . och på vänner som kommit och gått i mitt liv , Många fina vänner som man aldrig hör något av  undrar så vart tog ni vägen . Har funnit några på FB  och de är ju trevligt och de verkar må bra , vi har ju familjer barn barnbarn och barnbarnsbarn , familjerna växer och vi växer från varandra . Min allra bästa vän från stenåldern flyttade på 60-talet till Skåne och där blev hon kvar , Vi pratar om att träffas men den som lever får se ,  Svårt att pussla . Och nu försöker jag fånga nya vänner .  Ja någon att fnittra med  är man ju fortfarande inte för gammal för . :)   Strax ska jag iväg ut i detta rusk ... i dag ska vi ha Cabornara  till middag , länge sen men blir säkert gott
Allmänt | |
#1 - - Systra din:

Idag fick jag storfrämmande från Norrköping,knappt man kom fram i rummet när två stora rottisar låg utsträckta på golvet.Vi gick en hundpromis i regnet åt en laxtårta till lunch.Fick många fina presenter.Snart dags gå ut i regnet igen men vad gör det vi har regnkläder.Kram och tack för senast.

Svar: ja tur man har regnkläder . Roligt att du fick finbesök och många presenter och lilla Ronja vaktade väl på hundarna kan jag tro Kram
Biggan

Upp