Mat på nätet

http://www.mathem.s
 Så himla bekvämt när man beställer tunga varor och sambon inte har tid att köra mig till affären .
Då passar jag på att beställa  flera paket kattsand . och lite tyngre grejor  man får ju allt levererat till dörren  och är Chaffisen på gott humör vilket de ofta är så bär de in varorna också . En del är ju kattälskare då ligger min Katt Tiger  bra till för han hälsar ju glatt på alla som ringer på vår dör . och prasslande påsar är ju alltid spännande för en liten katt , Så i dag har jag beställt i lugn och ro det jag ville ha hem och i morgon kommer de med det .
 
allra  bäst är att jag blir inte frestad att köpa annat . men det är ju kul det med när man handlar .
Allmänt | |
#1 - - Jessica:

En jättebra grej tycker jag verkligen!

Svar: Håller med . så skönt att slippa konka och bära själv
Biggan

#2 - - Pernilla Johansson:

Tyvärr levererar de inte i Jönköping, för en del varor skulle man allt kunna beställa för att slippa släpa på det...
Kramizz

Svar: Hej det finns säkert annat i Jönköping leta ska du se
Biggan

Upp