Sista dagen på Året


Detta år som gått har varit som en berg och dalbana . men livet är väl så.  Jag ger inga nyårslöften de bryts ju fort som fanken . men ska rensa boer en del  från min FB vänlista .  Många är spelvänner och de  får vara kvar ,
 
Just nu är jag  mycket glad över att min son fick ett jobb efter ett försök . men han är ju vida känd i många affärer att vara duktig på frukt och grönt Utan att skryta .  Han trodde aldrig han skulle få det för han hade gjort den chefen lite arg . eftersom han fick jobb där innan allt trassel med Köping . Men  som han tackade nej till men hon hade blivit glad att han tog sitt förnuft till fånga  att fråga henne först . 
 
 
Nu önskar jag mina läsare och följare ett riktigt fint avslut på detta år och Ett GOTT NYTT 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Härligt att sonen din fick jobb... det löser ju en del.
Det där lät farligt hehe... är man inte spelvän på FB så kan man ryka ... hehe...
Åren är väl alltid upp och ner... men nu går vi mot nytt år
Gott Nytt År!

Svar: Du behöver inte vara orolig menade att de flesta är spelkompis men många finns där men aldrig ett ord från dem
Biggan

Upp