Adjö min lille katt

Igår fick han somna in . Han ville inte äta eller dricka  ville ej gå på toa bara sova och sova . Blev smalare och smalare . Sen bestämde vi att han inte ska behöva plågas mer .  så den 29.12 kl 10 somnade han in i min famn
 
Han kom till oss för 4-5 år sen  han hade då gått omkring i ett sommarstuge område i Sala och ätit sopor och fick en och annan liten mumsbit av sommargäster ,   Men även hugg och slag Till slut så orkade inte min bror med att se honom stryka omkring Så han tog hem honom . Men upptäckte att de inte kunde behålla honom eftersom han var så rädd för allt . De ringde oss och vi tackade ja .  Det tog tid för honom att anpassa sig med oss . Han låg under sängen  kom ej fram så vi ställde in mat och toalett åt honom så han fick  vara i fred . Ett tu tre så kom han intassande till oss och la sig bestämt i mitt knä  och där bestämde han att han i fortsättningen skulle vara eller tätt intill oss .  Vi fick fina år tillsammans Tack  Goa Sune för du gav oss så mycket kärlek en liten katt kan ge . Sov gott
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Usch vad tråkigt när djur går bort... man får vara glad så länge man har dem och man vill inte att de skall lida. Kram

Svar: Tack för inlägg Ja så trist men vet ju att det var det bästa . Han ville ju bara sova och blev tunnare och tunnare . nekade att äta och dricka . Saknaden är stor . Men som tur är så har jag busen Tiger här
Biggan

Upp